|
Zarejestruj się •
FAQ
• Szukaj • Zaloguj się
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
huskydogs
Rejestracja: 15 Sty 2012, 21:29 Posty: 3
|
 Alfa 147 Sellspeed 2.0
Witam panie Pawle. Mogłby pan zerknąc okiem na ten samochod odnosnik do alfaholików do mojego tematu. 147 w SS 2.0 http://www.forum.alfaholicy.org/kupic_n ... rmany.htmlJakie mogą byc powody wymiany uszczelki pod glowica i do tego 16 zaworów itp.. Jesli to po trzaśnięciu paska opłaca sie w to wejśc.. ? Dziękuje za odpowiedz! Pozdrawiam!
|
26 Lut 2012, 22:26 |
|
 |
Paweł
Rejestracja: 02 Cze 2010, 09:30 Posty: 177
|
 Re: Alfa 147 Sellspeed 2.0
Witam. Ogólnie, to tak jak koledzy na forum napisali. Również nie polecam SS, ponieważ prędzej czy później i tak się rozleci coś w najmniej oczekiwanym momencie. Wymiana uszczelki pod głowicą przy wymianie zaworów jest konieczna. Dziwne by było, gdyby ktoś wymienił zawory, a uszczelkę zostawił, chociaż i takie coś już widziałem. Jeśli faktycznie do wymiany było aż 16 zaworów, to ja bym tego nie kupował, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo uszkodzenia innych elementów w silniku. Często uszkodzeniu ulegają panewki, a nawet same tłoki potrafią się wybić na sworzniach. Reasumując, zdecydowanie nie.
Pozdrawiam.
_________________ www.pablogarage.pl
|
27 Lut 2012, 17:15 |
|
 |
huskydogs
Rejestracja: 15 Sty 2012, 21:29 Posty: 3
|
 Re: Alfa 147 Sellspeed 2.0
Dziekuje bardzo! btw. po wymianie tej cewki w 156 przy gazie wszystko chodzi tylko na jałowym jest nierówny.  Pozdrawiam!
|
27 Lut 2012, 18:36 |
|
 |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|