PagloGarageTeam
http://www.pablogarage.pl/forum/

Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku
http://www.pablogarage.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=153
Strona 1 z 2

Autor:  Paweł [ 13 Paź 2011, 19:15 ]
Temat postu:  Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Na początek sprzęgło, które jeździło do samego końca.
Potem auto przyjechało na lince.
Już gdzieś to wstawialiśmy, ale od czegoś trzeba zacząć.

Image


A tutaj przykład jak kończy się olewanie operacji regulacji zaworów w silnikach JTD.
Na zdjęciach przedstawiamy zmasakrowany silnik 2.4 jtd 10v, w którym urwał się zawór.
Silnik nadawał się już tylko na złom.

Image

Image

Image

Image

Image

Autor:  Paweł [ 16 Paź 2011, 14:36 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Kolejny przykład kompletnego wyeksploatowania sprzęgła:

Image

Image

Image

Image

Autor:  Paweł [ 16 Paź 2011, 15:00 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Auto przyprowadzone/przyholowane do naszego warsztatu z przestawionym rozrządem i zgłoszeniem braku mocy.
Po wymianie kompletnego rozrządu z pompą wody i osprzętem urządzeń pomocniczych okazało się, że auto faktycznie nie ma sporej ilości deklarowanych koników mechanicznych.
Pacjent to Alfa Romeo GT z silnikiem 1.9 jtd 16v o nominalnej mocy 150 HP. Po jeździe próbnej dupo hamownia wykazała około 90 HP. Podłączyliśmy kompa, który nie pokazał żadnych błędów, a jedynie dziwne parametry przepływów powietrza.
Oto co było powodem problemów z mocą:

Image

Image

Image

Prawdopodobnie filtr mógł nie być wymieniany od początku. Auto miało przebieg około 80 kkm i 6 lat.

Autor:  Marek [ 16 Paź 2011, 15:47 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Trochę z innej beczki.
Zaprezentuję tu profesjonalną naprawę blacharki na przykładzie pewnej Hondy.

Image

Grubość "lakieru" powala.

Image

Oczywiście były tu, podobno, wspawane nowe elementy.

Image

Wygląda to tak, jakby szpachla była nakładana za pomocą kielni murarskiej.

Image

A i tak skorodowało. Pomimo, iż minęły około 2 lata od naprawy.
Zapewne zabezpieczenie antykorozyjne było zbyt kiepskiej jakości.

Image

Ogólnie bardziej przypomina to tynk na budynku niż naprawę blacharską.

Image

Image

Jakość usług blacharsko - lakierniczych w niektórych warsztatach po prostu powala.

Autor:  Marek [ 06 Lis 2011, 21:00 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

tani wahacz znaczy zły wahacz :o

:? Image

Autor:  Paweł [ 11 Lis 2011, 10:05 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Naprawa zawieszenia w Alfie Romeo przez sprytnego sprzedawce:

Image

Autor:  Paweł [ 27 Maj 2012, 17:38 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Kolega zakupił od sprzedawcy na Allegro kolektor sportowy do Hondy. miał być 4-1 z kwasówki. Przyszedł na mój adres.
Oto co było w paczce:

Image

Image

Przekładka termiczna prawdopodobnie.

Image

Image

Image

Oczywiście potem tel. nie odpowiada.
Kontakt w zasadzie nie możliwy, a że zakup poza, bo niby trzeba by było VAT dopłacić, to totalna klapa.

Autor:  Paweł [ 15 Sie 2012, 18:49 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Nadmuch kiepsko działa i nie świeżo pachnie.
ciekawe dlaczego ???

Image
Image

Autor:  Paweł [ 09 Wrz 2013, 14:11 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Filtr powietrza Alfa Romeo 159.

Image
Image

Autor:  Paweł [ 29 Gru 2014, 12:34 ]
Temat postu:  Re: Galeria FUCK UPy - ciekawsze foty niż na fotosiku

Tutaj dla wszystkich czytających i stosujących zalecenia producenta odnośnie wymian oleju w trybie Longlife.
Fotki z silnika 2.0 HDI/TDCi FORDa Mondeo z 2009r do końca serwisowanego.
Przebieg auta w okolicy 200000 km.

Image

Image

Image

Image

Syf został odkryty po zdemontowaniu miski w celu sprawdzenia co było powodem zatarcia silnika.
Filtr oleju był zapchany w połowie objętości, dobrze było to widać w przypadku wkładu na dole układu smarowania.
Dodam, iż wcześniej nie było oznak żadnego uszkodzenia, ani złej pracy silnika. Po czym urwał się korbowód i silnik padł.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/